De laatste dag thuis - Reisverslag uit Lepelstraat, Nederland van Heidi Brattinga - WaarBenJij.nu De laatste dag thuis - Reisverslag uit Lepelstraat, Nederland van Heidi Brattinga - WaarBenJij.nu

De laatste dag thuis

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

09 Januari 2015 | Nederland, Lepelstraat

09-01-2015

Inpakken.

Dit nog opzoeken. Dat nog klaarleggen. Alles bij elkaar verzamelen. Yes, gelukt!
Het enige wat nog moet gebeuren is mijn spullen in de 2 koffers stoppen die ik mee mag nemen en wat belangrijke zaken achterhouden voor in de handbagage.
Koffer 1. Past net, gaat dicht.
Koffer 2. Past niet, gaat niet dicht en nog lang niet alle spullen zijn ingepakt.

Stress!!

Eerst even gauw nog langs opa. Dag lieve opa (en oma’s).
Poging 2.
Alles uit de koffers halen, rangschikken en opnieuw in de koffers proberen te krijgen. Misschien toch een paar schoenen minder. Helpt niet. Mislukt.

Stress..!

Ik moet eerst wat eten.
Nog even alle documenten checken en langs Mirella om de laatste referentiebrief op te halen.
Daarna langs papa, muziek overzetten en afscheid nemen. Dankjewel lieve papa!
Nog even geld storten.
Poging 3. Ik kijk naar de koffers, ik kijk naar mijn spullen. Ik weet niet wat ik thuis kan laten. Ik weet niet wat ik allemaal nog in die koffers wil stoppen. Mijn nieuwe glitterjasje en mijn Karen Millens liggen er nog niet eens bij.. Op de een of andere manier ga ik het erin krijgen!

Na een erg lekker laatste avondmaaltje thuis heb ik professionele hulp van mama ingeschakeld.
3 paar schoenen, 1 paar laarzen, een stapeltje kleding, wat toiletartikelen minder en 2 uur later is het ons dan eindelijk gelukt. De koffers gaan dicht. Alles zit erin en het aantal kilo’s klopt!

Daarna nog een knuffel ontvangen van mijn allerliefste zusje en haar mannetje. Veel plezier op de wintersport, het ga jullie goed en ik ga jullie missen!

Dan is het nu tijd om voor de laatste keer voorlopig mijn eigen heerlijke tweepersoons-boxspring-bed in te kruipen.
Morgenochtend zullen mama en ik om 10.30 richting Eindhoven gaan. Samen ergens lekker lunchen, tot het tijd is om afscheid te nemen. Om 15.10 vlieg ik dan daadwerkelijk mijn nieuwe uitdaging tegemoet!!

Welterusten, en tot gauw!

(Ik zal mijn best gaan doen om dit blog regelmatig te updaten! Het is afhankelijk van het internet/WiFi in Duitsland binnen mijn bereik..)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lepelstraat

Heidi

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 32084

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 24 Februari 2015

Cabin Crew voor CrewLink

28 Januari 2011 - 13 Mei 2011

Mijn reis naar Gambia

Landen bezocht: